
Bu yazımızda, işletim sistemi olarak Android 11 ve sonraki sürümleri kullanarak Android telefonunuzla belge tarama yollarını anlatacağız. Android kullanıcılarının akıllı telefonlarını kullanarak belgeleri taramak için Google Drive uygulamasını kullanmaları veya ayrı bir uygulama indirmeleri gerekir. Bu nedenle, burada Android’de bir belgeyi tarayabileceğiniz üç yöntemi derledik. Bunun için Microsoft Office Lens, Google Drive veya Adobe Scan uygulamasını kullanabilirsiniz.
Microsoft Office Lens Kullanarak Android’de Belge Tarama
Android akıllı telefon kullanıyorsanız Microsoft Office Lens, belgelerinizi taramanın en iyi ve en kolay yollarından biridir. Yapmanız gerekenler;
- Google Play Store’dan Android akıllı telefonunuza Microsoft Lens uygulamasını yükleyin.
- Microsoft hesabınızda oturum açın, bir hesabınız yoksa kaydolun.
- Gerekli izinleri verin.
- Belgenizi tarayın.
- Taranan görüntüyü gerektiği gibi ayarlayın.
- Ardından Kaydedin.
Devam edin: iCloud: Apple’ın iPhone’unuzu Taramasını Nasıl Durdurursunuz?
Google Drive’ı kullanarak Android’de Belge Tarama
Android kullanıcılarının belgelerini taramak için kullanabilecekleri bir diğer seçenek de Google Drive . İşte yapmanız gerekenler;
- Android akıllı telefonunuzda Google Drive uygulamasını açın.
- Uygulamanın sağ alt köşesindeki Ekle’ye dokunun.
- Şimdi Tara düğmesine dokunun.
- Taramak istediğiniz belgenin fotoğrafını çekin.
- Taranan görüntüyü ayarlayın.
- Bitti’ye dokunun.
Adobe Scan kullanarak Android’de Belge Tarama
Son olarak, Android’de belge taramak için Adobe’nin uygulamasını da kullanabilirsiniz. İşte yapmanız gerekenler;
- Adobe Scan uygulamasını Google Play Store’dan Android akıllı telefonunuza yükleyin.
- Uygulamaya giriş yapın.
- Taramak istediğiniz belge türünü seçin.
- İki yakalama modundan birini kullanarak bir tarama başlatın — Otomatik Yakalama veya Manuel Yakalama.
- Yakalanan tarama ekranında, taranan belgenizi değiştirmek için Ayarla ve Kaydet’e dokunun.
Devam edin: iPhone’da Belge Taraması Yapma